Hemresa

Igår var det min sista dag i USA så idag (eller just nu) sitter jag på flyget hem till Sverige igen. Antagligen vill jag verkligen inte hem. Tror att jag har haft en superbra resa. Detta är lite svårt att sitta här och skriva ett inlägg hur jag haft det osv eftersom jag skriva detta tidsinställt, en vecka innan jag åker. Därför blir detta ett rätt konstigt inlägg, haha. Men vill mest säga att jag kommer hem idag. Är antagligen supertrött dessutom så få se när jag börja blogga som vanligt igen. Har iallafall fixat några tidsinställda inlägg de närmaste dagarna. Ha det bäst! 
Kommentarer
Postat av: MALIN

Härligt att gå i bikini!

2014-11-16 @ 22:42:34
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback