Haul från Paris & Barcelona

Denna pikén hittade jag inne på min favorit affär Abercrombie & fitch för ca 600 kr. Supersnygg! 
I Barcelona köpte jag denna solhatten på någon marknad för 50 kr. Den var riktigt skön att ha nere på stranden. 
På färjan hittade jag dessa två nagellack från Loréal Paris. Ett rosa i 202 och ett brunt i 205. Superfina båda två!
I Barcelona på campingen så köpte jag denna grejen  till håret. Hade den varje dag ner till stranden. Både bra för att få bort håret från nacken så man inte blir så varm och för det andra får man ju lite färg där också då.
Hittade också ett läppglans på färjan från märket Chanel. Superfint läppglans!
I Barcelona köpte jag även en pyjamas. Kom på att jag inte hade några tunna pyjamasar så det köpte jag också där.
Hittade även två bikinisar på någon marknad i Barcelona. Den prickiga kostade 180 kr och den enfärjade kostade 60 kr. Superbra priser och båda är superfina! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback