Min Toradag ♥

Idag så hade vi sovmorgon till nio. Sen mötte jag Stina Jonna Isabella och Lovisa vid trädet så åkte vi longboard till skolan. Sen hade jag NO, SO, lunch, matte och till sist engelska. Sen åkte vi till hemköp och köpte frukt tills i morgon för vi ska göra en fruktsallad på tyskan. Sen åkte vi och lämnade av Isabella på Kulturskolan för hon skulle spela Girarr så då köpte jag chokladmjölk sammtidigt. Gott! 
Sen träffade vi Stina där och åkte longboard hem med henne. Nu har jag övat på tyska glosor som vi har tills i morgon och åtit glass. När min mamma slutar jobbet ska vi baka för jag ska ha säcktkalas i morgon. Längtar! 
Sen ikväll ska jag på tjejkväll med mina tjejer ♥ Men ni får en detså bra så hörs  vi i morgon.
Puss 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback