Lördag & söndag

Förlåt att det inte blev något inlägg igår, men jag hade verkligen fullt upp hela dagen. På förmiddagen gjorde jag  läxor. Gick sedan till mormor och morfar och åt lunch. Senare träffade jag min kompis Elina från Kristianstad. Vi fotade lite och senare träffade vi Lovisa. På kvällen hade vi släktkalas för min lillebror som fyller 12 år i veckan. Stack sedan till kyrkan och träffade kompisar.
 
Idag har jag spelat match. Vi skulle spelat mot Skillingaryd men de lämnade återbud så vi fick spela match med vårt eget lag + de som var 1-2 år äldre. Var kul att få spela match iallafall istället för att åka hem. Annars idag har jag bara tagit det lugnt. Fixat lite tidsinställda till veckan som kommer. Hoppas ni haft en superbra helg lovies 
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Fina, fina du!

2015-03-16 @ 07:41:15
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: F E L I C I A

så fin!!

2015-03-16 @ 22:58:21
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback