20 random frågor ♥ Tag

Vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan? Min mobil
Har du på dig strumpor just nu? Ja
Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? Nepp
Är du varm? Haha vad är detta för fråga, men ja!
Vad är det sista du druckit? Cola
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och hoodie
Senaste maten du åt? Fläskfile´ och potatissallad
Har du köpt några kläder/objekt under den senaste veckan? Nej det tror jag faktiskt inte
Vilket är ditt favorit djur? Vet faktiskt inte, är helt ärligt inte någon djurälskare. Men små fluffiga hundar är bara så söta!!
Din drömsemester?  Hawaii eller Bora Bora
Värsta skadan du någonsin haft? Har inte direkt haft någon stor skada 
Vilka är dina planer för ikväll? Träning
Nästa resa du ska ta? I sommar 
Bär du någon parfym? Ja
Vad lyssnar du på just nu? När jag skriver på mitt tangentbord
Samlar du på något? Nej, inte direkt 
Vad står det i ditt senaste sms du fick? Tre smilysar som skrattar
Gillar du stark sås? Ja, men inte för stark
När tog du en dusch senast? Igår kväll
Vad gjorde du 00:00 i natt? Antagligen sov
Kommentarer
Postat av: Linn Strömberg

Roliga frågor

2015-03-13 @ 10:29:23
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul inlägg! :)
Fina du!

2015-03-13 @ 15:58:23
URL: http://engstromemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback