SOMMARLOV!!!!!

Kan inte fatta att jag har SOMMARLOV!!!!!! 9,5 veckors ledigt, hur underbart??? Har haft en grym dag! Började med att vädret var 22 grader varmt idag och klarblå himmel, perfekta vädret för skolavslutning. Skolasvlutningen i kyrkan började 8 och jag skulle vara fanbärare, men det gick bra. Efter allt var färdigt gick och några kompisar ut och åt på rosegarden, så gott! I eftermiddag har jag fotat med Matilda och Alice och varit på träning. Ikväll ska jag träffa några tjejkompisar och njuta att vi äntligen fått sommarlov (!!) Glad sommar allihopa!!
 
Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

visst är det härligt!! vi har 10,5 veckor haha så liite mer ;)

2015-06-12 @ 16:13:03
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback