Maj favoriter

Har använt mitt babylips i intense care. Har använt detta hela månaden supermycket när jag varit torr om läpparna, som ni kanska se så är det inte så mycket kvar nu. Inte det bästa läppbalsamet men jag vill ta slut på mina babylips för jag är så trött på dem nu, helt okej läppbalsam iallafall. 
Min nya favoritkofta från odd molly som jag fick när jag fyllde år. Älskar verkligen denna koftan, så fin tycker jag!
Min absoluta favoritklocka som jag använt nästan varje dag denna månaden och många andra månader. Denna månaden har den desstom ett nytt band som jag fick när jag fyllde år. Älskar det, såå snyggt!
Har fått ett nytt favorit halsband denna månaden nämligen denna ängelvingen, så fint!
En liten handsprit från bath & bodywork i pink champange. Använder den hela tiden och den är så smidig att ha med sig. 
Min sista favorit för denna månaden är detta laddarskalet. Funkar så bra när man knappt har några bateri på telefonen är det bara att sätta i detta, så smart!
Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Vilka snygga och härliga favoriter! :) kram

2015-06-03 @ 15:08:18
URL: http://nathalietegelstam.com/
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att se! :)

2015-06-03 @ 22:01:35
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback