20 skönhetsfrågor

HUDVÅRD
 
1. Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? En gång per dag!
 
2. Vilken hudtyp har du? Väldigt varierande men nu på vinten oftast torr
 
3. Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? En rengöring från garnier, ett aniktsvatten från aco och en sminkrengöring från nivea. Efter jag tvättat ansiktet med dessa proukter använder jag sedan denna krämen från a-retilift.
4. Vilken ansiktskräm använder du? Just nu använder jag den på bilen ovanför som heter a-retilift.
 
5. Använder du någon ögonkräm? Nepp, inte just nu
 
6. Har du någonsin använt Proactive? Nej, det tror jag inte iallafall
 
SMINK
7. Vilken foundation använder du nu? Använder inte foundation
 
8. Vilken concealer använder du? En superbra från fit me.
 
9. Har du något favoritpuder? Inte dirket någon favorit kanske men just nu använder jag ett puder från fit me som jag fick i julklapp.
 
10. Vad tycker du om lösögonfransar? Har bara testat det en gång innan. Använder bara det om det är något speciellt, inte till vardags.
 
11. Vilket märke på mascara använder du? Maybeline New York för tillfället!
 
12. Isadora eller Elf? Jadu, svår fråga! Har inte så mycket från dessa märken så jag vet inte. 
 
13. Vilken produkt/smink kan du inte leva utan? Mascara!!
 
14. Vilka sminkborstar använder du? Real techniques, helt grymma!!
 
15. Använder du någon primer? Japp en från absolute new york, fick den i en glosssybox.
 
17. Vilket är ditt favorit läppstift? Har fortfarande inte fattat om det är ett läppstigt ett inte, hahha. Men väljer mitt revlon i 005 sugar frosting (även om det kanske inte är ett läppstift) såå fint och naturligt på läpparna. 
 
18. Vilken var den senaste i sminkväg som du köpte? Mina sminkborstar, tror jag. 
 
19. Köper du smink från nätet? Inte gjort något än vad jag kommer på just nu men det komemr jag absolut göra i framtiden!!
 
20. Har du prövat något smink från apoteket? Nej tyvärr. 
Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; tack söt ;D

2015-01-19 @ 15:16:44
URL: http://cassandras.se
Postat av: Clara

sv: det låter ju helt perfekt ju! :)

Ha en bra dag, kram♥

2015-01-19 @ 15:29:26
URL: http://clarasandbergs.webblogg.se
Postat av: milina.blogg.se

kul att läsa!

2015-01-19 @ 18:16:07
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Alva Carlbom - fotoblogg

Åh jag älskar niveas cleansing milk!

Svar:
Ja verkligen, helt fantastiskt! Planer inför veckan? Kramar ♥

2015-01-19 @ 19:36:23
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback