Svar på frågestund #2

Frågor från http://nouw.com/linahs 
Har du en youtubekanal? om inte, vill du börja med det? 
Svar: Har inte någon youtube kanal, eller jo jag har en men jag lägger inte upp några videos. Jag bara kollar på andra youtubers. Jag har däremot videofy me som jag använder lite då och då. Men jag vet inte det där med youtube. Känns inte så jag, så jag vet inte om jag vill börja med det helt ärligt. Men det är så roligt att kolla på andra där.
 

Frågor från http://malinkirstine.se/ 
Hur kom det sig att du började blogga? Svar: Hela mitt bloggande började med att jag startade en blogg tillsammans med tre andra kompisar. Sen slutade vi blogga och jag tyckte att det var superkul att blogga och då startade jag en egen blogg. Hade först en egen på devote i ca 1 år och nu har jag denna bloggen på blogg.se och har haft denna bloggen i mer än två år.
Hur kommer du klä dig i vår och sommar (enligt trenderna)? Svar: Jag klä mig i sånt jag tycker är snyggt. Men två saker jag verkligen älskar att ha nu i vår är bootbut jeans och kappor, åh vad snyggt det är asså!! Annars har jag inget såntdär speciell tränd hur jag klär mig i vår och sommar.
Vilka bloggar läser du dagligen? Svar: Helt ärligt hinner jag inte med att läsa en blogg dagligen. Har så mycket hela tiden. Men kollar kanske tre gånger i veckan och då kollar jag alltid keela.se.  
Vem är din förebild? Svar: Keela, hon är såå grym!
Vad gör du allra helst en ledig dag? Svar: Sover länge, bloggar, träffas kompisar, spela lite fotboll, äta god mat och bara ta det lugnt. Det skulle jag gjort om jag varit hemma. Men annars hade jag ju gärna velat åka iväg och shoppat eller ligga på stranden en heldag. 
 

Frågor från http://nouw.com/lovisalundstedt
Några wanties för sommaren? Svar: Brors på om det ska vara kläder, smink eller bara någon sak. Men jag vill gärna ha en fjärrutlösare så jag kan ta bättre outfit bilder, haha. 
Vilka är dina bästa kompisar? Svar: Har många väldigt nära och bra kompisar men min bästa kompis är Lovisa. 
Vad är de roligast att blogga om? Svar: Är nog outfit bilder. Vet att många gillar det och gillar själv att kolla på det så är nog outfit bilder. 
Vad är de roligast att läsa om på en blogg, enligt dig? Svar: Jag somsagt älskar verkligen outfit bilder, så det är nog det roligaste tycker jag. Gillar också tips, skönhet och andra mode inlägg. 
 

Frågor från http://nouw.com/ebbafridstrom
bästa med att blogga? Svar: Alla fina kommentarer, att bara få blogga allting är liksom så roligt. 
när hade du senast ett förhållande? Svar: Var typ i 2an, haha. 
vill du ha ett förhållande just nu? Svar: Nej det tror jag inte. 
varför började du blogga? Svar: Hela mitt bloggande började med att jag startade en blogg tillsammans med tre andra kompisar. Sen slutade vi blogga och jag tyckte att det var superkul att blogga och då startade jag en egen blogg. Hade först en egen på devote i ca 1 år och nu har jag denna bloggen på blogg.se och har haft denna bloggen i mer än två år.
3 favoriter i garderoben? Svar: Tre plagg jag gillar väldigt mycket från min gardrob är odd molly koftan, hollister blusen och mina boot cut jeans. Har tyvärr ingen bild på bootcut jeansen men här är de andra två.
bästa årstiden & varför? Svar: Sommaren, helt klart. Det är varmt, vi har loooov! Vi åker på semestrar, träffa vänner, sena sommarkvällar, bada, sola, man blir brun, hittar på roliga saker, kan gå i short och linnen och allt är bara bäst med sommare. 
bästa & sämsta du varit med om? Svar: Bästa måste nog vara alla semestrar. Särskilt USA resan, var verkligen min dröm så det är bland det bästa måste jag säga. Har säkert några dåliga saker men kommer faktiskt inte på något nu tyvärr. 
 
 
 Åh tack så jätte mycket för alla era frågor blir verligen så himla glad. Trodde bara det skulle bli två delar men det är så himla mycket frågor så får ta en del 3 också. Den ser ni i morgon, håll utkik!
Kommentarer
Postat av: Flisan

Sv: tack så mkt :D

Grattis i efterskott :D

2015-04-30 @ 11:25:42
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: MALIN

Kul att läsa dina svar på våra frågor :) Kram

2015-04-30 @ 18:06:51
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback