Mina fyra babylips ♥

Av Lovisa fick jag fyra babylipsnär jag fyllde år. Älskar dem något enormt. De är huuuur fina som helst. Var ute och fotade lite på dem och resultaten blev väldigt bra tycker jag. Vissa får jättetorra läppar av dem och på andra funkar det superbra. Eftersom jag inte haft de så länge så vet jag inte precis hur det är på mig. Men än så länge funkar de bra. De gör inte min läppar torra och inte superlena heller, blir ungefär som mina läppar brukar vara. De blir verkligen superfina på läpparna och är sååå grymt fina!
Cherry me: Blir en suprfin lite starkare rosa färg på läpparna. Den här kommer jag nog mest använda när jag ska bort till gäster, på fest eller något. Kommer nog inte använda den till skolan eftersom den har en ganska stark rosa färg. Men den är verkligen huuur fin som helst på läpparna, luktar sååå gott och förpackningen är bara så söt!
Mint Fresh: Ger bara glansiga fina läppar, vilket är superfint att ha till skolan t.ex. Den luktar mint och väldigt frächt vilket känns väldigt frächt och bra på läpparna. Denna förpackningen är också supersöt!
Hydrate: Är också genomskinligt vilket också ger glansiga läppar. Förpackningen är nog den finaste av alla babylips tycker jag! Dessutom luktar den gudomligt gott!
Pink punch: Helt klart mitt favorit babylips. Denna rosa färgen är bara sååååå fin! Ser så natuligt och ljusrosa ut. Kan användas både till skolan och lite finare tycker jag. Förpackningen är också superfin!
Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: najs :)
några planer idag? :)

2014-05-05 @ 11:30:32
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Ebba ♥

Åh de är så fina! Älskar också mina haha!

Sv: Åh vad roligt! Idag har jag varit i skolan och ska snart äta lite och sen plugga. Sen lite senare ikväll så har jag golfträning! Vad ska du hitta på idag då sötis? Kram ♥

2014-05-05 @ 14:51:32
URL: http://ebbsy.blogg.se/
Postat av: Amanda von walden ♥

Har Pink punch, så himla fin :)

sv; Låter underbart :) Igår gjorde jag inte så mycket..slappade mest, hihi. Haft en bra dag? :)

kram♥

2014-05-05 @ 16:57:31
URL: http://amandavonwalden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback