Ullared haul

 
Ansiktsmaskar köpte jag tre stycken. Kostar typ 10 kr så passade på.
Köpte lite tuggumin och supergoda "pinnar" som man doppar i choklad. Åt sånna i Italien några gånger. Grymt goda.
Köpte tre nackllack till min maskin. Ett bas lack, ett top lack och ljusrosa lack. Superbra och det rosa verkar superfint!
Köpte också lite godis. Åh Ullared hade supergott godis, färskt och mina favoriter!
Köpte två sånna här tofsar som man har i håret. Superfint tycker jag.
Köpte lite små gummiband, tofsar och hårspännen, alltid bra att ha.
Kännde att jag behövde lite nya örhänge så passade på där. Priserna är ju väldigt billiga. 
Köpte en nagelgrej som man lägger mellan fingrarna eller tårna så inte naglarna ska nudda varandra och kladda nagellack. Sen hittade jag också ett par penslar så man kan måla fina saker på naglarna. 
Ett nagellack från isadora som ska göra naglarna typ mer vita. Ska bli kul att testa! 
En supersnygg rosa scarf. Älskar färgen! 
Köpte också sånna sugrör som man sätter i mjöleken. Köpte en i smaken chokald också men hittar inte den nu, haha.
Ett niadem, haha. Tänker inte dirket ha det i skolan eller så. Men när man typ tvättar ansiktet och så är det superbra att ha.
En ögon remover från Gunry. Har en till men den är nästan slut så passade på att köpa en till. Sen hittade jag också en ögonskuggsborste för typ 10 kr.
Den bästa saken jag jag köpte i Ullared var denna bild tavlan. Ska självklart sätta dit egna bilder, men har inte hunnit än. Tycker det är så fint! Har en nu fast mycket minde och ville ha en större, haha. 
 
Igår var jag ju somsagt i Ullared och fick med mig lite såsaker hem. Är supernöjd med allt.
Kommentarer
Postat av: bella

kul med shopping! Inte varit där på länge, borde åka dit snart! :D

Va bra, jag mår bra men är sjuk.. haha men annars är det bra med mig :)
kram <3

2014-03-17 @ 14:38:46
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se
Postat av: Hanna Andersson

Åh vad roligt med Ullared, har faktiskt aldrig varit där haha. Men vet inte om jag skulle vilja det heller, känns som så mycket folk & kanske inte riktigt affären för mig:p

2014-03-17 @ 15:49:39
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Flisan

sv: ja :)¨
haft en bra dag? :)

2014-03-17 @ 18:39:48
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Mirjam Wallmark

Åh vad kul med shopping! :)
kram

2014-03-18 @ 18:43:30
URL: http://mirjamwallmark.blogg.se
Postat av: amanda petersson

såg att du hade provat Isadoras Nail whitener, är den bra?

Svar: Använder det mer som topnail för att jag gillar ha mer färg på naglarna. Men en sak jag använt det till är franskmanikyr och då blir det så fint när naglarna ser lite vitare ut :)
Julia Svensson

2015-05-12 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback