Om två dagar drar jag till Paris och Barcelona ♥

Hej på er finisar!
Om två dagar åker jag och familjen med Ida och hennes familj till Barcelona och Paris. Så jag tänkte berätta lite för er nu. Vi börja åka på söndag ner till Paris. Vi ska bila ner med vår husvagn som vi gjort många år innan när vi åkt till Italien som vanligt med Ida och hennes familj. Men detta året ville vi se något nytt, så vi bestämmde oss för Paris och Barcelona. Först bilar vi ner då till Paris och bor på en camping med husvagnen. I Paris ska vi gå på disney land, kolla på eiffeltornet, gå på stan och se andra sevädheter. Där ska vi stanna i några dagar. Efter det fortsätter vi bila ner med husvagnen till Barcelona. Där ska vi också bo på en camping. I Barcelona ska vi gå på stan och se sevädheter där också. Vi ska även ligga på stranden och bada och sola. Vet inte riktigt när jag kommer hem, men runt 3 veckor är jag borta iallafall. Till bloggen har jag fixat tidsinställda inlägg som kommer publiceras när jag är där nere. Själv vet jag inte om jag kommer ha något intenett där, men om jag har det ska jag försöka skriva något inlägg därifrån. Brors på tid och sånt också. Men det kommer somsagt publiceras minst ett inlägg varje dag, så fortsätt bara att kika in som vanligt. Hoppas ni får en grym semester för jag är tiktigt taggad på att åka till både Paris och Barcelona eftersom jag aldrig varit på något av dem två ställerna. Puss mina fina läsare! Så hörs vi mer när jag kommer hem. Love you ♥ 
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! åh va kul, hoppas ni kommer ha det super och fint värder. Skulle va kul om du ville göra en haul när du kommer hem (video) skulle va skitkul, hopas du/ni får det super.
Älska din blogg! <3
Puss fina Julia<3

Svar: Hej! Jag har svarat på kommentaren i ett inlägg som kommer upp i morgon på eftermiddagen. Vad glad jag blir att du gillar min blogg. Tack så jätte mycket! ♥ Kram
Julia Svensson

2014-07-04 @ 11:06:49
Postat av: Ida Lindborg ♡

härlig bild!

SV: förstår det ♥ kram

2014-07-04 @ 12:44:21
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul att du gilla tipset! Ja vi försöker tipsa så mycket vi kan nu!
Åh va kul att du ska resa, passa på att shoppa lite :D

2014-07-04 @ 14:39:30
URL: http://fitnessinspiration.se
Postat av: Hanna

Det låter riktigt kul! Hopps det blir det också :D
Spännande att bila hela vägen :))

2014-07-04 @ 21:42:25
URL: http://www.kalejdoskop.blogg.se
Postat av: jonna

tack :)
åh, så mysigt det låter!

2014-07-05 @ 00:20:41
URL: http://jonnaalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback