Lite uppdatering från Barcelona ♥

Förlåt att ni får samma bild en gång till men jag kan verkligen inte ladda upp bilder här från detta nätetverket. 
 
Hej på er fina bloggläsare! Hur har ni det? Jag har det superbra här i Barcelona. I förrgår åkte vi in till Barcelona. Egentligen bor vi 10 mil utanför Barcelona på campingen, så det är en bit in till Barcelona. Iallfall, åh vilken mysig stad Barcelona är. ( Jag kommer berätta mer om Barcelona i ett annat inlägg när jag kommit hem igen ) Tog även en massa fina foton i både Barcelona och även i Paris som ni också kommer att få se när jag kommit hem. Resten av dagarna vi varit här i Barca har vi legat på stranden hela dagarna. Såå skönt! Så idag ska vi också ligga på stranden och sen ska vi åka in till en liten stad här i närheten. Hoppas ni får en superbra dag! Puss och kram 
Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Jätte fin blogg, kolla gärna in i min blogg! ♥

Ha en bra dag!

2014-07-16 @ 12:36:56
URL: http://jjuliaa.blogg.se
Postat av: MALIN

Vad roligt med Barcelona - njut! Berätta gärna sen hur det var därborta, är nämligen sugen på att åka dit :)

2014-07-16 @ 21:30:23
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback