Juni glossybox #7

Fick först en "in shower body milk" från nivea. Man smörja in sig med denna när man duschar och efter några sekunder sköljer man av det. Verkar faktiskt superbra! Ska bli jättekul att testa!
Fick också ett läpp balsam från naked tips. Verkar vara ett superbra läpp balsam.
Fick också denna  produkten från naobay. Det är ett shampoo och shower gel alltså shampoo och tvål i samma. Har packat med mig det ner till Paris och Barcelona för det är ju supersmidigt att ha både i ett.
En produkt från märket "färg". Det är en vit penna som man ska lägga på vattenlinjen så man får piggare och större ögon.
Detta var nog den bästa produkten jag fick denna gången eftersom jag älskar testa nya mascaror. Mascaran är från benefit och den är superliten med många taggar på sig. Verkar vara sjukt bra!
Det sista jag fick för juni glossybox var denna håroljan från Schwarzkopf. Verkar vara superbra!
 
Är verkligen nöjd med juni glossybox. Bästa boxen på länge tycker jag! Superbra produkter 
Kommentarer
Postat av: Alva Carlbom - fotoblogg

Jag är så sugen på att börja med glossybox, de verkar så kul!
sv; Tack snälla. Haha ja det förstår jag, hur länge stannar du i Spanien? Allt är bara bra med mig, så himla skönt med sommarlov då man kan slappna av! Hur är med med dig? Allt bra? Kram ♥

2014-07-19 @ 13:26:16
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se
Postat av: Louise

vilka bra produkter :)

2014-07-19 @ 16:45:59
URL: http://liizes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback