Jag

Jag gillar glass mer än godis. Äter glass även om det är typ 20 minus ute, haha.
 
Jag har alltid älskar rosa. Nu är mitt rum väldigt fullt av rosa också. När vissa folk kommer in i mitt rum säger de: Man ser ju iallfall vilken favoritfärg du har, haha. Så himla fin färg ♥
 
Jag vill verkligen åka till USA. Alla säger att det är så himla fint och bra där. Blir så himla sugen på att åka dit när alla andra har kommit hem därifrån och berättat hur bra det var, åh!
 
Jag älskar att köpa nya kläder och fylla på med lite nytt i gadroben. 
 
Jag älskar att inreda, köpa nya möbler och fixa i mitt rum. 
 
Jag älskar bloggar med bra bilder, fin design, outfitbilder, tips, shopping och mode. Så kul att läsa bloggen då ♥
 
Kommentarer
Postat av: Tea

Vad roligt att läsa hihi, känner igen mig på alla dessa punkter :D Älskar också glass mer än godis hihi ♥

SV: Var så lite sötis! Hihi, tack ännu en gång, ja såna grejer uppskattas verkligen alltså! :D
ha en fin tisdag, kramis! ♥

2014-02-18 @ 14:29:19
URL: http://teajohnsson.blogg.se
Postat av: angelica bengtsson

Vill också till USA!! :)

2014-02-20 @ 12:43:39
URL: http://angelicabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback