1 december

Då var det första december och 1 lukorna på chokladern och paketkalendern är öppna. Denna måndagen är verkligen såå mysig tycker jag. Allt som behövs nu är bara lite snö också. Hade varit så mysigt! 
 
Anyway var skolan som vanligt idag. Efter skolan har jag pluggat musik då jag har musik prov på onsdag. Har också suttit och läst en bok vi läser i på svenskan. Nu är jag äntligen klar och ska åka på fotbollsträning. Har inga mer planer för dagen idag. Men jag hoppas iallaflal att eran första december har varit superbra! Ha det bäst 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mathilda Henriksson

SV: Åh tack snälla! :)

2014-12-01 @ 20:46:00
URL: http://mathildahenrikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback