Vad jag har köpt på lovet

Svarta byxor från Lager 157 för 300 kr. Hade egenligen redan ett par svarta byxor men de statt inte fint på mig och de har typ blivigt grå. Så köpte domma och de satt superfint på!
Denna jackan köpte jag på Zara. Den kostade 499 kr. Jag tycker faktiskt denna jackan var jättefin. På bilden ser den nästan brun ut men den är grön.
Hittade även denna tröan på Zara. Kostade 299 kr. Den är jätte fin till ett par jeans tycker jag iallafall! 
Denna västen hittade jag inne på Hollister för 870 kr. Den är marinblå med rosa ditaljer. Jag har letat efter en väst men inte hittat någon som jag gillar. Så denna var perfekt!
Denna tröjan är också ifrån Hollister. Tröjan kostade 338 kr. Det ser typ ut sen en badräkt på bilden men den sitter verkligen inte så på! På sitter den precis som en vanligt tröja. Superfin att ha till skolan med ett par jeans. En vanlig skoldags tröja.
Sista klädesplagget inne på Hollsister var denna tröjan. Tycker att den var superfint! Den kostade 430 kr. 
När jag stog i kassan inne på Hollister såg jag alla body splachen som Hollister köpte. Blev så super på att köpa en så jag lukatade på alla och bestämmde mig för denna. Den luktar hallon och är superfin!♥ Body splachen kostade 128 kr.
Detta torr schampoot hade jag innan fast i rosa. Jag tycker verligen att detta lucktar så mycket godare och mitt andra var slut så så köpte jag detta. Detta torr schampoot är superbra. Hittade de på Lindex för 69 kr. 
Har verkligen letat efter ett sånt här halsband hur länge som helst. Antingen har det varit förstort eller förlitet. Blev jätte glad när jag hittade exakt ett sånt jag vill ha på Gina Tricot för 99 kr.
 
Detta var det jag köpte på lovet. Sa ju i inlägger igår att jag skulle visa i ett inlägg också för videon blev inte bra! 
Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

wow vad mycket trevligt du shoppat

2013-11-02 @ 23:10:29
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

skönt att höra :D jo de är bara bra med mig :) ♥

2013-11-02 @ 23:16:10
URL: http://liizes.com
Postat av: Anonym

Hollister västen var ju jätte snygg!

2013-11-03 @ 10:42:27
Postat av: Meia

Hollister västen var ju jätte snygg!

2013-11-03 @ 10:42:45
URL: http://meialindholm.blogg.se
Postat av: Emelie Andersson

Åh vad fina grejer! :)

2013-11-03 @ 11:17:38
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: cajsa torres

fina saker! Kul med shopping!

2013-11-08 @ 15:25:08
URL: http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback