New IPhone!

Hej Hej!
 
Är värkligen super glad idag. Först så hade vi sov morgon till nio det var super gött. Jag hade fyra lektioner och slutade kvart i två. Jag cyklade hem och mamma sa att min mobil hade kommit. Blev värkligen super glad! Så vi åkte ner till Telia och hämtade den. Jag fick en helt ny Iphone för det gick inte och laga den knappen. Men det är ju samma Iphone 4S och vit exakt som jag hade innan. Sen gick jag en stund på stan med mamma också. Nu sitter jag och lägger in massa appar på mobil och har gjort det sen jag kom hem. Nu ska jag fortsätta att lägga in alla kontakter och sånt. 
 
Ha det bäst! Puss
Kommentarer
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Aw tack så jättemycket fina du!!❤❤

Allt är bara bra med mig, hur är det själv?:)

Svar: Aw♥Med mig är det super bra!
Kram
Julia Svensson

2013-05-24 @ 15:48:35
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback