Halmstad! ♥

Hej Hej finisar! 
Hela förmiddagen har jag spelat fotboll! Jag har spelat med min lillebror vi typ sköt lite skått och sånt sen gick vi till fotbollsplanen och spelade med några andra. Var jätte kul! Sen gick vi hem och speladed Badminton med mormor haha. Sen åt vi och sen har jag tittat på en film och Snaphattat med Lollo och Jonnis. Dom hade ju varit och spelat match och vi hade vunnit med 2-2 bra jobbat alla tejer som spelade! 
 
Men nu har jag precis fikat lite och ska snart gå ner till havet. Sen ska vi köpa glass och spela minigolf. Mysigt! Måste säga att vädret här toppen här det är 18 grader i skuggan och typ 22 i solen. Super gött! Har gått i kortarmad hela dagen. Vi hörs ikväll! Kramis 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa dina iPhone skal i en video?

Skulle vara kul!

Svar: Ja det skulle jag kunna göra :)
Julia Svensson

2013-05-04 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback