Bra fredag

Hej på er! Skönt med fredag idag och nu ska jag inte till skolan på två veckor vilket verkligen känns så himla bra. Denna veckan har vi prao och veckan efter är det loooov!!! Idag efter skolan pluggade jag på en svenska inlämning ska skulle vara färdig idag. Åkte sedan på en rolig fotbollsträning. Ikväll åkte jag först till kyrkan och träffade några kompisar. Senare stack vi upp till donken och drack en supergod smoothie. Nu har jag precis kommit hem och ska kolla på ett gossip girl avsnitt och sedan gå och lägga mig. Har match i morgon så kan tyvärr inte sitta uppe hela natten och kolla, haha. Hoppas ni haft en lika bra fredag kväll som jag. Kramisar 
Kommentarer
Postat av: Emma & Julia

Åh så härligt att inte vara i skolan på två veckor :) Ha en fin dag, kram!

2015-03-28 @ 10:23:53
URL: http://xoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback