December favoriter

Väldigt sent inlägg jag vet, haha. 
 

1. Ett superfint läppstigt från revlon som ser väldigt naturligt ut på läpparna, såå snyggt!
2. Ett vanligt läppbalsam som jag använt flera gånger om dagen nu på vintern när man är så torr om läpprna.
3. En bodymist från VS, luktar superfrächt!
4. En hårolja från proffs. Tar denna istället för balsam i håret (man tar såklart balsam någongång i veckan me oftast hårolja istället). 
5. Ett aloe vera gel. Har varit såå himla bra under denna månaden då mina ben är supertorra, denna funkar perfeket och är nästan slut nu. Använt den efter nästan varje dusch i december. 
6. Världens bästa mascara, great lash lots of lashes.
7. En superfin ögonskugga jag fick i paketkalendern i december. Använt den längst ner som heter eye lid. Naturlig och fin!
Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack Julia, vad glad jag blir.

Så mycket bra saker. Sådan där aloe vera är super bra. Jag brukar alltid ha med mig det på semestrar. Perfekt när man bränner sig i solen:)

2015-01-14 @ 12:56:50
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback