20 frågor

1. En sak du inte kan lämna huset utan? Mobilen!!


2. Favorit smink märke? Benefit! Har bara tre produkter där ifrån men de tre är sååå himla bra så väljer benefit ändå!


3. Favorit blomma? Den här rosa. Vet inte vad den heter. 

4. Favorit klädaffär? Abercrombie & fitch
 

5. Favorit parfym? Om det bara är parfym och inte bodymist är min favorit perfym den rosa ralph lauren parfymen i nummer 2.

 

6. Högklackar eller låga skor? Låga skor tror jag. 

 

7. Får du bra betyg? Brors på vad ni tycker är bra men själv tycker jag att jag har hyfsat bra iallafall. 

 

8. Favorit färg? ROSA!

 

9. Dricker du energidricka? Ne

 

10. Dricker du Juice? Brors på vad det är för juice, inte apelsin juice men äppel juice är gott!

 

11. Gillar du att simma? Det är ju inte diekt det tråkigaste jag vet men inte det roligaste heller.

 

12. Äter du pommes med gaffel? Olika

 

13. Favorit fuktkräm? Har ingen speciel favorit, tar den som luktar gott!

 

14. Vill du gifta dig senare i livet? Ja

 

15. Blir du arg lätt? Haha ne det tror jag inte

 

16. Är du på spökjakt? Va? Nej?

 

17. Några fobier? Öron, nagel ljud, smuts blandannat under naglarna osv

 

18. Biter du på naglarna? Nej

 

19. Har du någon gång fått en nära döden känsla? Kanske

 

20. Dricker du kaffe? Nej

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådant här är kul att läsa:)

2014-11-18 @ 14:49:53
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: patriciac.blogg.se

Jag skulle så gärna vilja bli nästa veckas blogg på besökstoppens sida så gå gärna in och rösta på Lillans blogg där http://bloggar.besökstoppen.se/

2014-11-18 @ 14:50:00
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback