Två städer jag vill till innan jag dör

USA ♥ New York
En stad jag verkligen vill besöka innan jag dör är New York. Såå grymt häftig stad! Tänk bara att fota alla fina byggnder och shoppa tills pengarna tar slut. Vill också besöka andra platser i USA som Maimi, Florida, San Francisco och dem, men New York mest. Åhhh vad jag vill dit!!
Spanien ♥ Barcelona
En annan stad jag också vill besöka är Barcelona. Alla säger att det är en superfin stad och främst vill jag se en fotbollsmatch där, hehe. Men vill verkligen åka dit också!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Barcelona är jag i varje år, har min värdmormor där och massa vänner, OCH har både sett match och träning på camp nou, dock är det nästan roligare med träning, fick hälsa på alla heiheie. Barcelona är min andra stad, helt underbart perfekt!

puss

2014-03-25 @ 13:01:30
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: LIENE

Båda städerna verkar coola!

2014-03-25 @ 15:03:34
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback