Wanties ♥ Outfits

 
Wanties ♥ outfits
Här har ni en bild på lite saker som gärna få trilla in i min kläd gardrob just nu.
 
1. Ett par Nike air max skor. Själv skulle jag gärna vilja designa ett par själva. Tycker det är så himla snyggt!
2. Ett par vita ballerina skor behöver jag verklige just nu. Hittade ett par svarta på hm för ett tag sedan, men skulle vilja ha vita också. Så använbart på sommaren.
3. Några enkla vaniga sommarklänningar. Själv har jag bara lite mer finare klänningar som inte passar så bra till vardagen utan mer till fint. Är så skönt på sommaren att bara slänga på sig en enkel klänning!
4. Blommiga kjolar är så snyggt tycker jag på sommaren med bara en vit t-shirt eller crop top till. Vill verkligen ha en blommig kjol!
5. Några snygga sommar linnen från abercrombie & hollister skulle passa perfekt nu i sommar. 
Kommentarer
Postat av: Amanda von walden ♥

Snygga saker!

sv; Åh va roligt. Vad ska ni göra i göteborg då? :) Jag ska snart börja fixa mig, hihi. Ja jag köpte massa fint till mitt rum på Ikea :)

Kram ♥

2014-06-20 @ 14:41:22
URL: http://amandavonwalden.blogg.se
Postat av: Annster

Kram :)

2014-06-20 @ 23:55:19
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback