Svar på kommentar

Självklart kommer jag visa massa bilder från Paris och Barcelona. Jag hade kameran runt halsen precis alla dagar när vi var i Paris och jag tog så sjukt mycket bilder där. Samma sak när vi var inne i staden Barcelona. Somsagt bodde vi på en campingen 7 mil utanför Barcelona och låg på stranden hela dagarna förutom 1 dag då vi var i Barcelona. Så inne i Barcelona tog jag massa bilder, men sen på campingen tog jag massa bilder på stranden, poolen osv. Har tagit över 2000 bilder på denna semestern, så om jag ska ladda upp alla dessa bilder kommer jag få sitta här i år. Men jag ska försöka visa er dem bästa bilderna och så många jag kan. Hoppas du blev nöjd med svaret. Kram

 
Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Blev väldigt nöjd med svaret:)

2014-07-29 @ 20:20:36
URL: http://sessie.se
Postat av: Alva Carlbom - fotoblogg

De ska bli så kul att få se massa bilder! :D
Sv; I dag har jag varit i Leksand med kompisar, på sommarland. Sen nu ligger jag och min lillasyster på våran balkong för att sova. Vad har för planer inför veckan? kram♥

2014-07-29 @ 22:54:05
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Kul att du tycker det. Måste bara säga dig en sak, när du lägger in bilder såhär som du gjort så måste du måla över ip numret, för det är förbjudet att lägga ut andras nummer så. :)

2014-08-01 @ 14:31:29
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback