100 frågor

1. Fullständigt namn- Julia
2. Ålder? - 14
3. Vart bor du? I en stad i Småland 

4. Bor tillsammans med? Pappa, Mamma och Viktor (lillebror)
5. Färg på ditt hus? Grått och vit
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född?
 29 april
8. Klass? -
 Har sommarlov nu, men börjar 8:an till hösten.
9. Vilket år tar du studenten? - 2019
10. Något jobb? - Nepp, är 14.
11. När gick du upp i morse? – Vaknade halv nio och kunde inte somna om.
12. När ska du sova? - När jag blir trött
13. Duschat idag? Nej
14. Kramat någon idag?- Nej

15. Pussat någon idag? -
 Nej 
16. Vad har du ätit idag? - Inget, men ska göra frukost när jag svarat på alla frågor
17. Dagens klädsel? – Just nu pyjamas men vet inte vad jag ska ha på mig sen
18. Dagens smink? - Har inte hunnit så långt. Men blir bara lite mascara idag.
19. Dagens sötnos? - Alla
20. Dagens roligaste? - Ingen än så länge 
21. Har du många vänner? - Mång underbara 
22. Hur många länder har du varir i? Ingen aning, men skulle gissa på runt 15+
23. Vem kramade du senast? -  Mamma
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? -
 Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Farmor
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Lollo 
31. Film? - Typ hungergamas

32. Låt? -
 Typ alla på toplistan. Blandannat din soldat
33. Mat? - Oxfile med klyftpotatis och pepparsås
34. Dryck? - Hallonsoda
35. Färg? - rrrooooossaaa

37. Stad? -
 Stockholm eller Göteborg
38. Land? - USA
39. Ämne i skolan? - Idrott
40. Människa? - Så klart jag är en människa?
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Min bror
43. Gången du spydde? – Typ 1 år sen.
44. Gången du grät? - Kommer inte ihår, men det var längesen
45. Pizzan du åt? - Typ 2 veckor sedan
46. Gången du var i Göteborg? - Kristehimmelfärds helgen (stavning) med Amanda
47. Gången du var i Stockholm? - För två år sen
48. Gången du var full? - Aldrig hänt
49. Gången du var hög? aldrig

50. Gången du var tacksam?
Igår

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa 
54. Tvspel eller datorspel? – Inget av det
55. Singel eller upptagen?  Singel
56. Glass eller godis? Glass
58. Jordgubbar eller päron? Jordgubbar
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Inget av det
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blågröna
62. Choklad eller lakrits? – Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm tror jag
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger 
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - Alla snälla 
71. Personer du hatar? - Ingen
72. Gånger du varit full? - Ingen
73. Personer du träffat inom 24 timmar? Fotbollslaget, familj och alla när jag sommarjobbade
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte. Minst 3 är rekodet iallfall
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - Va?
77. Gånger du varit hög? - Aldrig?
78. Person du saknar just nu? – Lollo 

79. Gånger ditt hjärta brustit? - ?
vem:

80. Vill du träffa innan skolanbörja? Alla underbara vänner 
81. Ska du träffa imorgon? - Farfar, Christina, Viktor (vi ska till Malmö) fotbollslaget och familj
82. Sjöng du senast för? - Viktor
83. Hade du senast en msn-konversation med?
 Haha? Använder inte msn längre. Gjorde det typ i 1:an.
84. Spelade du tvspel med senast? -
 Var as länge sen jag spelade tv spel.
85. Vill du ta med på resa nu? - Vet inte.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
87. Förtjänar att dö? - Vad är det för fråga?
88. Är söt? - Nej
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Min kudde
vad:
90. Gör dig glad? -
 Vänner och familj
91. Gör dig ledsen? -
 Bråk och sjukdommar
92. Vill du helst göra nu? - Vara klar med dessa frågor
93. Önskar du att du slapp göra? -  Läxor!
94. Vill du ha nu? - Pengar och presenter, haha. 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  Min önskelista är för stor för att jag ska kunna skriva allt här, haha.  
96. Längtar du till? - Söndag då vi åker till Paris och Barcelona
97. Tycker du om dina betyg? - Nöjd. Helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? - 
Vet inte
99. Är det bästa som hänt dig? Att jag föddes :D
100. Vad är det för dag och hur mycket är klockan? - Just nu är det onsdag och klockan är 10:17. Detta inlägget är ju tidsinställt när jag är i Paris och Barcelona så därför har jag svarat på frågorna (idag alltså onsdagen innan vi åkte)

Kommentarer
Postat av: fashion

Så roligt att läsa svar :D

2014-07-23 @ 22:12:49
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration
Postat av: MALIN

Vilken rolig lista! Och jättekul att läsa dina svar :)

2014-07-24 @ 00:01:20
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback