Favorit appar på mobilen #2

Characters ♥ Här hittar man riktigt fina hjärtan, stjänor, smilisar osv. Använder dessa jämt till instagrm. 
Facebook ♥ Finns inte så mycket att säga om denna. Men bara ett ställe som jag besöker varje dag.
Whitagrma  Används också till instagram enligt mig. Gör så att man får vita hörn på sin bild. Blir superfint tycker jag!
Videofyme ♥ Jättekul att kolla på andras videos och göra själv.
Line camera ♥ Finns så sjukt fina efekter man kan ändra bilden med. Bilderna blir bara så grymt fina!
Kommentarer
Postat av: | josefine arvehall ~ foto |

Har du weheartit?:)

Sv: Okej härligt:) jag kom nyss hem från skolan & lyssnar på lite musik:) vad har du gjort idag?
kram♥

2014-02-13 @ 15:56:30
URL: http://jossesphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback