USA haul ♥ 2014

Två enkla pikér från RalphLauren
En supersnygg stickad kofta och en bara basic t-shirt från Ralph Lauren
En bara vanlig pike från Tommy Hilfiger
En långarmad tröja, en shorta en en hoodie från Abercrombie & Frich. 
En till tröja från abercrombie och även ett par sukersköna jeans från A&F
Hittade också en vinterjacka från abercrombie. Supervarm och skön att ha nu på vintern. 
Som ni ser i haulen så älskar jag abercrombie, hehe!
En superbra och smidig näsesär som rymmer mycket från Victoria Secret. Hittade även en bodymist som ni redan sett men den luktar supergott! Köpte även trosor på VS men det visar jag inte 
Har velat ha både mascaran och läpproduktera sjukt länge och äntligen har jag dem! Mascaran heter Great Lash lots of lashes och är hur bra som helst. Även läppstiften från revlon är superbra och essie lacket är superfint!
Var bara tvungen att köpa några handspirat från Bath & bodywork. Alla luktar otroligt gott och är superbra att bara slänga ner i skolväskan.
Till sist ett av mina bästa köp i USA nämligen dessa rosa skor från nike. Älskar dem såå himla mycket!! 
 
Här har ni min efterlängtade USA haul i några bilder. Har säkert glömt en massa men jag kommer formodligen att göra massa outftis med dessa grejer jag köpte så då får ni se det där om jag glömt. Dessutom visade jag ju inte heller så bra hur de sitter på och egentligen se ut, men somsagt så kommer det outftis med kläderna på.
 
Om ni undrar om det typ står storlek L och sånt på kläderna så är det för att de är barnstorlekar, haha!
Har inte riktigt koll på vad allting kostade, men om det är något ni undrar får ni bara kommentera eller kontaka mig så kollar jag upp vad det kostar.
 
Detta inlägget var absolut inte för att skyrta, gjorde detför att det var många som frågade mig och ville att jag skulle visa. Puussss 
 
Kommentarer
Postat av: Alva Carlbom - fotoblogg

Så gud så skön och varm vinterjackan ser ut! :D

Svar:
Min vecka har varit bra, stressad med praktik och prov men har även hunnit med att köpa julklappar osv, så skönt! Hur var din vecka? Ha en trevlig andra advent, kram ♥

2014-12-07 @ 09:59:14
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se
Postat av: Ida

Vad fina saker du köpt!

2014-12-07 @ 13:30:24
URL: http://sincerelyida.blogg.se/
Postat av: sarah

Fina saker :)

2014-12-08 @ 16:02:11
URL: http://klarahs.blogg.se
Postat av: Hanna Andersson

Är så avundsjuk haha, vill också åka till USA och verkligen shoppa loss :') Jättefina saker du köpte i alla fall!

2014-12-09 @ 18:15:27
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback