Senaste dagarna ♥

Lördag Hade en sjukt skön juldag. Vakade runt 10 tiden. Åkte och fixade mina sista julkallpar, slog in dem och nu är jag helt färdig med julklapparna för i år. Såå skönt!! Sedan var det dax för lite julbak. Bakade Rocky roads, fudge, en kola, pepparkakor och knäck. Var så mysigt att baka så mycket olika julgodisar, åh vilken julkännsla! I slutet av dagen julstädade jag mitt rum. Satte upp lite tomtar, dekorerade några ljus med fake snö osv. Såå bra dag!!
 
Söndag ♥ Klockan elva kom min kompis Elina från Kristanstad hit. Vi fikade på julgodis, fotade och kollade på en serie. Supermysigt!! Efter det åkte jag upp till Lollo en sväng. På kvällen sen klädde jag granen hos min mormor och morfar, traditon haha. 
 
Måndag ♥ Jobbat HELA dagen på önska ik form med Lovisa. Superbra att tjäna lite pengar nu i jul! Har också varit på årets sista fotbollsträning. 
Kommentarer
Postat av: Irini Vanessa Argiri

åh så gott med julgodis! har inte ätit det på länge :(

2014-12-22 @ 23:37:39
URL: http://irinis.blogg.se/
Postat av: patriciac.blogg.se

Tittar in och vill önska dig en riktigt fin jul:)

2014-12-23 @ 04:12:28
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback