Nyinköpta nagellack ♥

För några veckor sedan beställde jag hem dessa två nagellack som jag velat ha HUR LÄNGE SOM HELST! Har letat i dessa överallt i affärerna och aldrig hittat dem, så nu var jag bara tvungen att beställa hem dem. Essie lacket är i fäger boom boom room, världens finaste rosa färg. Lacket från China Glaze heter pool party och är en blandning av färgerna rosa, röd, orange (på bilderna ser den helt oranga ut men så är den inte i verkligheten). Detta nagellacket lyser typ i mörket, sååå snyggt! Är verkligen supernöjd att jag beställde hem dem  
Kommentarer
Postat av: Sofia

fina färger :D Älskar essie!!

2014-12-12 @ 04:17:55
URL: http://byfia.com
Postat av: Anonym

Sv: najs några planer idag då? :)

2014-12-12 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback