Juli glossybox ♥

Det första jag fick i månades box var en ögon borste som man då ska lägga ögonskugga med. Designen på den är ju bara sjukt snygg!
Nästa produkt jag fick var en krämögonskuggs penna. Har redan testat denna och den är glittrig och resultatet blir verkligen superfint!
Från vänster: Ett genomskinligt lack som ska apliseras på vått nagellack. Det ska få nagellacket att hålla längre och det ska torka snabbare. 
Det andra lacket jag fick är bara en vit glittrig färg som är superfin på fingrarna. 
Det sista denna juli glossyboxen innehöll var ett vinrött läppstift. Använder inte några läppstift och särskilt inte i sånna starka färger. Men jag har testat det är färgen är superfin. Dessutom luktar det vanligsocker.
Kommentarer
Postat av: fashion

Fint!! :D

2014-08-09 @ 01:41:31
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback