Världens finaste vänner ♥

Av min bästa vän Lovisa fick jag babylips. Ha velat ha det såååå otroligt längre. Är så himla glad för de. Tack så jätte mycket bästis. 
Av min vän Jonna fick jag först ett SUPERFINT armband. Verkligen så gulligt. Sen fick jag också en jättestor klubba som ser supergod ut. Tack min finaste babe.
Av min kompis Matilda fick jag ett superfint vit/glitttit nagellack. Fick också en godispåse med bara rosa godis. Passar mig perfekt med rosa godis. Verkligen såå gulligt. Tack min sötaste tilling!
Av min kompis Alice fick jag ett superfint rosa nagellack. En sjukt fin rosa färg. Tack min finaste Alice.
 
Idag några timmar efter jag kommit hem från skolan åkte jag upp till Lovisa för att plugga so. När jag kom in till henne hoppade Lovisa, Ebba, Alma, Jonna, Matilda, Ebba och Alice upp med massa balonger och rakerer. Världens sötaste vänner. De bjöd mig på tårta och jag fick superfina presenter. Är så glad att jag har så fina vänner! Älskar er allihop! Taaack igen mina finaste! ♥ Puss
Kommentarer
Postat av: Clara

Grattis i efterskott!:)

Önskar dig en fortsatt bra kväll, kram!:)

2014-04-30 @ 22:14:06
URL: http://clarasandbergs.webblogg.se
Postat av: Aina Strand

Grattis i efterskott! :)

2014-05-01 @ 10:03:10
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback