Torsdag❤

 
Förlåt att detta blir ett väldigt sent inlägg men har inte haft tid. På morgonen så vaknade jag runt 8-9 tiden. Jag gjortde min läxa, så behöver jag inte tänka på den mer. Efter det stack jag till mormor och morfar och åt där med mina kusiner. Efter vi hade ätit stack jag mormor och mamma till lager 157 i Gälstad. Blev faktiskt besviken. Trodde det skulle vara vara bättre. Det ända jag hittade var ett par svarta jeans. Dom satt faktiskt jätte fint på, så det var inte något onödigt köp iallafall. Sen köpte även min mormor ett par tärmo byxor som jag ska få i Julklapp.  Efter att jag hade kommit hem hade våra jultidningar kommit. Så nu ikväll har jag varit och delat ut en massa och ska fortsätta imorgon också. Ha det bra finisar!
Kommentarer
Postat av: mycamerasperspective.blogg.se

fin :)

2013-11-01 @ 13:44:34
URL: http://mycamerasperspective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback