♥PURE DAYDREAM♥

 
Hej på er! Onsdagen i skolan var helt okej. Först hade jag tyska, vi fick reda på våra prov och det gick faktiskt jätte bra. Skönt att ha det över nu. Sen hade jag bild och gympa, efter det hade vi lunch och lång rast och då åkte jag och några tjejer ner till en affär här i stan och köpte lite olika grejer. Jag och Isabella köpte var sin till Body Mist från VS haha. Jag köpte Pure Daydream och den luktar sååå himla gott! Lungt min nya favorit  Efter skolan så följde Sandra och Malin med mig och och kollade på mitt "nya" rum som jag typ gjortde och för en månad sen haha. Sen pratade vi typ en stund och sen stack jag till mormor en sväng. Klockan 18.00 ikväll ska vi ha fotbollsavslutning där vi kommer prata om året som gott och sen få lite priser osv. Super kul! ♥ Ha en fortsatt bra onsdag sötisar! 
Kommentarer
Postat av: sandra

Låter som en helt okej dag :)

2013-10-16 @ 18:34:27
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Ebba

Åh, luktar den gott? :)

Sv: Vad härligt! Vad gör du då finis? ♥

2013-10-16 @ 18:43:01
URL: http://ebbaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback