Kommentarerna♥

Hej Hej!
 
Nu sitter vi i skolan och har håltimma. Ska öva på Musik provet som vi har på onsdag. Men på lunchen var jag och några kompisar och köpte mackor, haha vi var jätte hungriga för det var blodpudding i skolan idag. Inte min favorit! Efter skolan blir det fotbollsträning och sen läxor igen.
Vad ska ni göra idag finisar?
 

Juste jag vill bara säga tack till min statistik och mina kommentarer. Lite kommentarer börja komma in på nästan varje inlägg. Super kul! Tack Tack sötisar! 
Ha det bäst!
Kram
(Nyvarande profilbild på facebook) :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste!😍

Svar: Aw du är finaste Isabella♥
Julia Svensson

2013-05-20 @ 12:02:02
Postat av: Hej

Åh så sööt

Svar: Åh så söt du är <3
Julia Svensson

2013-05-20 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback