VÄRLDENS BÄSTA FÖRDELSEDAG!

Hej Hej sötnosar!
 
Idag är det ju 29 April. Min fördelsedag alltså, hihi. Det har varit världens bästa dag.  På morgonen vaknade jag av att mina föreldrar och lillebror sjöng för mig jag fick en SYSTEM KAMERA. Blev hur glad som helt världens bästa precent. Sen fick jag ett par vita byxor, öronhänge, ny jympapåsa och sånt som behövs. Men det bästa var ju såklart min systemkamera. Jag fick massa gratulationer på facebook och instagram. Såå söta alla är! Efter det så åkte jag till skolan när jag kom innanför dörren till skolan kom jätte många som går i 6 fram till mig och så gattis och kramande mig. Jag fick pricenter av Jonna med. Tack min sötnos. Aja men sen var jag i skolan då och hade några lektioner sen skulle vi gå och äta. Då började några killar att sjunga: Ja må hon leva.... och sen fler och fler och fler. Sen åkte jag hem och åt choklad pudding och bara myste.
 
Har haft världens bästa dag vill bara säga taack till alla söta garttis och allting. Älskar er mina finaste vänner! 
Jag fick ha på mig "världens finaste"  hatt idag med alla bara kollade på mig som att jag var dum i huvet. Men ibland får man väl skämmas lite.
Ha det bäst så hörs vi i morgon!
 
Puuuuuusssss 
Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Hej!
vilken fin blogg du har!!
Kan du göra en room tour?

Svar: Hej!Tack så mycket!
Aa det kanske jag kan göra men jag ska snart måla m mitt rum så kommer kanske upp senare :)
Julia Svensson

2013-04-29 @ 21:14:03
Postat av: Alma

Vilken kamera fick du? :)

Svar: Sony a37 heter den :D <3
Julia Svensson

2013-04-29 @ 21:47:04
URL: http://aingelsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback