Valborg!

Hej Hej!
 
Förlåt för jag inte har bloggat något idag men jag har verkligen haft fullt upp. Dagen började med att jag cyklade till skolan jag hade en helt vanlig skoldag och slutade tjugo över tre. Jag cyklade hem och åkte direckt upp till lollo. Vi åt pannkakakor och sen skulle vi hjälpa till i borgen. Vi fick stå och snurra ett chokladhjul. Hahah kul kul! Sen kom min mamma och hämtade mig och vi skulle ha gäster jag kom hem tre minuter innan våra gäster kom men somtur var dom lite sena. Sen har jag varit med dom hela kvällen och firat valbog. Och nu har jag precis kommit hem från stan för dom typ tänder ett båll där nere i ån och sen smäller dom raketer. Här kommer det en bild på dagens outfit med.
 
Hoppas ni haft en bra valborg!
Puss puss mina fina läsare! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback