Grym dag! ♥

Hej Hej!
 
Efter skolan cylade jag hem med Jonna och Lovisa. Sen cyklade jag hem till mig med lovisa. Vi hann inte göra så mycket för vid kvart över tre skulle vi ha en flashmob på stan. Nu har jag kommit hem från det och det har varit grymt!  Vid kvart över tre då cyklade jag Jonna och Lovisa ner till Kulturskolan. Vi fick lära oss dansen till flashmoben. Efter det så hade vi typ 1 timma på oss innan vi skulle visa upp på stan då. Så jag Jonna Lovisa och Felicia åkte hem till Alma för hon skulle typ byta om. Sen stannade vi där lite och övade på dansen en extra gång. Sen åkte vi ner till stan och dansade upp då. Var skit kul!  Vi dansade upp en gång vid fem och sen en till vid kvart i sex. Sen cyklade jag hem och nu sitter jag hemma i min säng. Om en halv timme så ska jag har släcktkalas då. Kommer blir kul att få öppna pricenter. Men blogga mer senare (idag eller i morgon) om vad jag har fått. Så vi hörs!
 
Puss mina fina läsare! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback