Finaste vänner ♥

Hej Hej!
 
Idag efter lunchen satt jag och solade med min mamma. När jag satt där så ringde mobilen. Det var Jonna. Hon sa kom upp till eljuspåret så kan vi fota lite. Jag åkte upp ditt i mjukiskläder och longboard. När jag kom upp dit var ingen där. Det var bara en filt med massa fika och sånt gott. Precis när jag skulle ringa Jonna och fråga vad hon var kom dom fram och sjöng: Happy birthday to you..... Jag fick pricenter och fika och sånt. Såå söta ni är. Älskar er!! ♥ Ni är bäst! ♥ 
 
Efter det var vi lite på lekplatsen och i min husvagn haha. Sen följade jag med min lillebror till hans inebandy. Han skulle ha match mot föreldrar så jag var med och spelade. Jag kan väl säga att jag inte direkt bra på inebandy. Det blev lite höga klubbor och sånt då och då. Men kul var det! ♥ Nu har jag precis duschat med mina nya grejor jag fick av dom. Så nu luktar jag jordgubb! ♥ Nu ska jag ta på mina löslaglar som jag fick i fredags så jag kan vara fin i morgon, hihi. 
 
Puuusss 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback